آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»قطعات کامپیوتر»سرور اختصاصی آلمان
سرور اختصاصی آلمان-pic1

سرور اختصاصی آلمان

دیتاسنتر هتزنر آلمان از جمله محبوبترین سرویس دهنده های سرور اختصاصی نزد کاربران و وب مستر های ایرانی می باشد . قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب شرکت هتزنر دلیل فروش بالای سرور اختصاصی در این شرکت هست . هتزنر شرکت معتبر و با سابقه ای هست که دارای پشتیبانی مناسبی هست و یکی از بهترین پیشنهادات برای خرید سرور اختصاصی از اروپا می باشد.
سرورهای اختصاصی بهترین گزینه برای وب سایت های شرکتی و سازمانی، وب سایتهای پربازدید، نگهداری پایگاه های داده و ارائه خدمات هاستینگ هستند.
چنانچه از منابع و امکانات محدود هاست اشتراکی خود به ستوه آمده اید و یا ترافیک و حجم سایت شما آنقدر زیاد شده که سرور مجازی هم دیگر پاسخگوی نیازتان نیست، و یا به هردلیل میخواهید از منابع و امکانات کاملا اختصاصی استفاده کنید سرور اختصاصی بهترین پیشنهاد باری حل این مشکلات است.

سرور اختصاصی یک رایانه مخصوص شما، با سیستم عامل دلخواه شما است، که در دیتاسنتر نگهداری میشود و شما میتوانید آن را از هر نقطه ای از دنیا کنترل کنید.
مبین هاست با ارائه سرور اختصاصی هتزنر آلمان بستری مناسب برای مجازی سازی فراهم آورده است.
هتزنر از آپتایم بالایی برخورد دار هست و با توجه به قیمت مناسب و سخت افزار با کیفیت و ارائه پورت یک گیگ جزو پر فروش ترین سرویس دهنده ها در دنیا محسوب می شود.


آگهی دهنده: مبین هاست
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - قطعات کامپیوتر در تهران
آدرس: باقرخان
قیمت: مشاهده در پلن
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۲
بازدید: 503 بار
ایمیل: